fredag 18 maj 2012

hej svej!

Hejsvej! Nu har jag inte bloggat på ett tag (som vanligt...) så därför finns det mkt att berätta! :) Jo, vi i femman på min skola spelar alltid upp en kabaré i slutet av femman och i år är det ju vår tur att spela upp en kabaré, och jag fick huvudrollen! :)))) Blev såå sjukt glad!!!!!!!! Det var typ 8 st andra som ville ha samma roll också fick jag den! Sen, i onsdas var jag på hoppträning för Petra i Sjöbo... Det gick SOM VANLIGT SKIT dumma Blizze ;,,(( Han nästan la sig ner och slängde av mig, sen trampa han på mig... Riktigt ont gjoorde det, i både själ och i min hand... Och sen, igår och idag, är han heeeeeeeelt uuuunddrbar! SJUKT! Ingen kan förstå sig på honom... BUSHÄST! :)) XD XP Såå härlig bild!:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan du lämna ett hovspår!