lördag 2 juni 2012

Hallo sweeties!

Tjenare! Nu sitter jag här och skriver på min nya IPad, en vit med en ljusblå smartcover :) glad tjej skriver! En nya iPad 3... Inte varje dag man får det! Jajajajajaja, jag vet att jag varit usel på att blogga, men asså palla skriva varge dag... Hm, vi får nog gå igenom lite vad mer som har hänt! Vecka 20: Inget specciellt, vanliga vardan! V. 21: Same boring things... ^.^ -.- V.22: Just funny things! Mån: laserdome och busfabriken m. Skolan, kuuuuuul!! Blizze in My heart Tis: endast chillla! Ons: sista piano och körlektionen för terminen! :))) Tors: blizze in My heart Fre: va med felle, wilma Alva o julle! Lör: Chillaxa plus blizze Sön: Chillaxa V. 23 Don't now what to do Vet ni vad jag stör mig på? Jo, att man inte kan lägga upp bilder ifrån iPaden! Some Tim i things tjat I'm gonna die!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan du lämna ett hovspår!