torsdag 28 juni 2012

Home again, and absolutly no comments. I♥ the sea

Yes. You name it. ja, skulle lägga upp lite länkningar nu dådå. Ha precis kommit hem, och sen i morse har följande hänt: - Jag har vatt och kollat och fottat när Bella (min stooooorasyster) red på Hamilton Horse. - Jag har ridit terräng på Busen, har aldrig gått så bra innnan! (Skit att det går som bäst nu i slutet... ;() - Jag har vatt med hela familjen och sjösatt båten i lomma, swdan tatt en tur med den ute på havet. Myyysigt! - Jag käkae en korv innan vi stack hem på "Burger Star", mjums! - När jag kom hem så putsade jag av mina stövlar, och nu sitter jag här och bloggar. Imorgon ska jag nog rida dressyr på Busen,, vi får se. LÄNKTIME! :D Ellinors blogg Emilias blogg Alices blogg Nellies blogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan du lämna ett hovspår!