onsdag 27 juni 2012

Tjäna!

Hej... Nu kan man inte säga att jag varit något annat än USEL på att blogga... FYFYFYFYFYFY på dig, Corriz! Ja, vad har hänt dådå sedan sist? Kommer en kort sammanfattning: Jag har sluat 5:an :D Det är typ Hejdå dagis-skola! Hej stor-skola! Kommer nog känna mig mindre än minst när jag börjar där om två månader... -.- Jag har fått en skada i knät efter jag ridit på Busen (alla vet nog vem jag menar när jag skriver Busen...) Det gör ont som in i om jag gått en längre sträcka eller sprungit... Vilket jag faktiskt också gjort flera ggr! Vill få upp kondisen nu under sommaren, känner liksom att det är dags nu. jag tycker även att det är läge att berätta varför jag är så himla deprimerad hela tiden, skrev i ett tidigare inlägg att jag skulle säga det, och det är dags nu. jo, så här e det, jag ska sluta rida busen på lördag! Jag blir bara sååå ledsen! Kommer att sakna honom som in i, men när jag slutat rida han, så får jag mer tid för bloggning! Det finns alltid nåt positivt! Sen är det bara sjutton dagar kvar till Fenix läger 6! Längtar ihjäl mig!!!! idag reds alla hästarna från stallet ut till torreberga! SuperHyper mysit! Blizze(Busen) skötte sig dunderbra och galopperade fin-fint! där har ni en länk till hamilton horse, där vi red förbi idag. MIn storasyrra Gabriella tränar på gården för Chalotte (Lotta) och jisses vilka hästar! :O Ni får lite bilder från ute ritten! See ya soon! (hoppas att det nu funkar!)
Jag glömde säga det att jag även fått nya ridstövlar! :D Moutain horse Supreme high rider!
Pusspuss! Mvh Corriz! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan du lämna ett hovspår!