torsdag 23 augusti 2012

I´m back, babes!

Oh yeah, I am. Snabb sammanfattnig av sommaren; jag fick verona på fenix ♥ bättre häst FINNS inte! Jag har fått en surfingbräda genom foten och sytt den. nr lika kul :´( Jag har börjat i skolan på Kunskap ☺ Ganska kul faktiskt! Farmor o farfar har bott här ett tag. Mina kusiner kom o hälsade på ☺ Läst twilight, eller jag har bara läst 1½ bok. :P Häromdan red jag på finaste Blizze ♥ Samt inte bloggat på typ hela sommaren, men har faktiskt inte hunnit eller orkat... Blev sjuk en sväng, berättar med en annan dag, nu kallar efterrätten! :P
Mina Fina Söta Pållar som jag ALDRIG kommer att glömma♥ Inte mina men endå. Sedan har vi världen bästa bokserie oxå ♥♥ P.S TACK SÅ MYCKET ATT NI KOLLAR IN HÄR! Statsiken har höjt sig REJÄLT. TACK. ♥Corriz♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan du lämna ett hovspår!