torsdag 6 september 2012

usel som vanligt :I

Hejsan. Jag lever och är tillbaka igen. Trots allt.

Hej. Jag är tillbaka. Igen. Sorry. 

Jag har fått en ny dator och har PRECIS kommit igång med den. Ingen ny header på ett tag, måste först få lite bilder till datan ju ;).  Ja, så är det. Kan inte säga att det är mitt fel faktiskt, även om det är det. Jag vet om det, ja. Men det är inte så roligt när man får noll kommentarer eller någonting lixom. Dessutom så kan jag inte blogga från min USLA mobil, så det är inte så lätt att ha bra update. :/ Menmen, jag ska försöka om ni försöker. YES. I WILL. Nu till det riktiga inlägget;

HEJSAN IGEN BLOGGEN! :D

Hej, hur e det med er?? Med mig är det bara bra :) jag har inte bloggat på ett tag eftersom att det inte har hänt något, utom den vanliga vardan. men idag hade vi studiedag, sjukt nice! fått en ny dator nu som jag bara ÄLSKAR! kommer bild på den senare  inlägget. ;) ska för söka gör en planering av helgen senare oxå :) plötsligt blev jag väldigt på hugget, vet inte riktigt varför. 

Saknar tiden med dig mer än något annat <33
 du din buse som kunde när du ville
 sööööööt som vanligt
 sen har vi vår sista tävling
 snabbast och piggast i stallet! (NOT ;P) även gladast!
 inte långt till marken :*
 sötaste
 den roligaste tiden spenderade vi på detta stället :))
DU ÄR MITT ALLT
nu till min nya dator:
Snygg va?? :)

BYE!!

corriz




1 kommentar:

Hej!
Här kan du lämna ett hovspår!