tisdag 30 oktober 2012

Åååhh!!!

Jag fick in en kommentar idag... Herregud! Grät nästan,du Amanda. TACK, du!

Hejsan Corriz! Jag har ingen blogg eller så, men jag ville bara säga att jag tycker att din blogg är sjukt bra och jag gillar det du skriver! Försök bara att ha lite bättre update... Synd att denna bloggen läggs ner... Skulle bli skitglad om du stannade kvar här! :) Jag tycker att det är bra att du står upp för dig själv och för vem DU är och länkar till andras bloggar här, och inte bara tänker på dig själv. Du är säkert en jättehärlig tjej (fast jag aldrig har träffat dig så tror jag det :P) oh det skulle vara jättekul om du kunde ha någon bloggträff någon gång ;) Du är typ min förebild/idol och jag älskar det du gör, så SNÄLLA sluta inte blogga här! Ha det bra... Puss på dig! Mvh Amanda

Såhär skrev hon... ÅÅÅÅÅÅHHHHH, TAAAAACK!

Jag får väl se om jag kan ordna någon bloggträff... Men det kommer isf dröja ett tag! 

TAAAAACCCCKKKK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan du lämna ett hovspår!