måndag 29 oktober 2012

länk-time

nu tänkte jag hedra några bloggar här, som är sjukt bra. true words asså. jätte fina tjajor som skriver dom.
först vill jag länka den HÄR bloggen som det finns mycket roliga saker på, framförallt bra update :P
sen vill jag länka till den HÄR bloggen som ABSOLUT inte ska läggas ner enligt mig! den är sjukt bra, och de gör det bra för att vara två bloggare.

jag kan hedra fler bloggar snart, kommentera i kommentars fältet, så kanske DIN blogg ploppar upp här!

mvh
Corriz

2 kommentarer:

  1. Hejsan Corriz!
    Jag har ingen blogg eller så, men jag ville bara säga att jag tycker att din blogg är sjukt bra och jag gillar det du skriver! Försök bara att ha lite bättre update... Synd att denna bloggen läggs ner... Skulle bli skitglad om du stannade kvar här! :)
    Jag tycker att det är bra att du står upp för dig själv och för vem DU är och länkar till andras bloggar här, och inte bara tänker på dig själv. Du är säkert en jättehärlig tjej (fast jag aldrig har träffat dig så tror jag det :P) oh det skulle vara jättekul om du kunde ha någon bloggträff någon gång ;)
    Du är typ min förebild/idol och jag älskar det du gör, så SNÄLLA sluta inte blogga här! Ha det bra... Puss på dig! Mvh Amanda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Amanda! :,) det betydde mkt för mig att du skrev så! OMG!

      Radera

Hej!
Här kan du lämna ett hovspår!